To zaczynamy…

Najgorzej jest zacząć…. No tak dziś postanowiłam że założę bloga , ale szczerze mówiąc na razie lekko się w tym wszystkim gubię.. Pewnie musi minąć trochę czasu zanim to wszystko ograne.. chodzi mi o  wygląd bloga, jego układ itp….
Kiedy zaczynam pisać bloga akurat nie jest za wesoło u nas bo jakby to powiedzieć, przeziębienie nas złapało 😛 Najpierw katar dostała Alicja (zaraziła się najprawdopodobniej od swojego kuzyna), następnie katar dostałam ja, a od soboty widać że męczy się Miłosz,.. no i z nim nie jest zaciekawie.. bo on nie ma całych 4 miesięcy więc katar u takiego maleństwa to nie jest tylko katar. To poważna infekcja.. Najgorsze że ponad miesiąc temu miał mieć 2 szczepienie (5 w 1, rota i pneumokoki) no i trochę nam się to poprzesuwało, bo miesiąc temu też mieliśmy katar..później w święta jelitówkę a teraz znów przeziębienie :/ Jako że chciałam uchronić młodego od choroby, starszą córkę wysłałam do mojej mamy.. ale niestety widać się nie udało, bo ona musiała zarazić mnie, a ja Miłosza… Mąż dziś przywiózł Alę..
Acha.. jako że to pierwszy wpis na tym blogu chcę przedstawić moje dzieciaczki: Alicja ma 2 latka i 8 miesięcy i Miłoszek za 5 dni kończy 4 miesiące.

kama

4 thoughts on “To zaczynamy…

  1. No Kamilko jak na początek to idzie ci całkiem fajnie, miło się czyta:)
    Ja też od jakiegoś czasu piszę bloga. Niedługo podrzucę linka:)

Skomentuj

