Why, why, why ??????????

Czemu blog? Kolejny blog??? Ha! nie ukrywam że zainspirowała mnie jedna strona na którą zaglądam od ilu? 2 lat?? Hm mówię tu o 28.dni.pl…. jest to stronka gdzie kobiety planują swoje potomstwo lub i nie ;P Czyli stronka gdzie codziennie tysiące kobiet obserwuje swój cykl… Trafiłam tam i ja w 2008 roku.. kiedy to zaczęłam starania o dziecko.. Udało się po 4 miesiącach.. a po 9 urodziła się Alicja. Urodziła się 4 sierpnia w 2009 roku przez cesarskie cięcie w Łodzi. Hmmm czemu cesarka ? Głównie z powodu ułożenia miednicowego.. nagłą decyzję o cesarce przyśpieszył fakt że na ktg spadało jej tętno.. urodziła się z 8 pkt Apgar, ważyła 3350 i miała 59 cm długości… Siedziałam z nią w domu do 13 miesiąca.. wróciłam na rok do pracy.. kiedy to pojawiła się chęć na rodzeństwo dla Ali ;D Powiem że specjalnie się nie staraliśmy po prostu w pierwszym cyklu specjalnie nie uważaliśmy i od razu się udało… Po 9 miesiącach 27 grudnia 2011 roku urodził się brat Alicji – Miłosz, miał 4150 g wagi i był 62 cm długi… Nawet lekarze się dziwili że taki duży… Hmm no i obecnie jako, że przebywam na macierzyńskim, później planuje posiedzieć rok na wychowawczym lubię opisywać codzienne perypetie z dziećmi… ale że stronka 28dni.pl… jakoś stała się mało na temat. postanowiłam stworzyć tego bloga i tu opisywać nasze dzieje… Mam nadzieje że będą tu przybywać znajome z wyżej wspomnianego portalu, ale i nie tylko….. Mam zamiar tu nie tylko prowadzić niejaki pamiętnik.. ale postaram się umieszczać tu jakieś moje spostrzeżenia, uwagi, aby może kiedyś w przyszłości ktoś kto będzie czytał te wpisy mógł z czegoś skorzystać przy wychowywaniu swoich dzieciaków… choć wiem że każde dziecko jest inne, czasami uwagi innych mogą pomóc.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.

kama

2 thoughts on “Why, why, why ??????????

Skomentuj

