Szczepienie

Dziś wybieram się na 12 na szczepienie z Miłoszem, jest to druga dawka szczepień 5 w 1, rotarix i prenavar. Miało być miesiąc temu ale przez te choroby nam się już o tyle przesunęło.. Muszę szybko ogarnąć troche chałupę bo chce do Ali zawołać sąsiadkę i poprosić żeby z nią posiedziała te półgodziny jak nas nie będzie… bo nie chce jej brać bo ona jeszcze niedawno mocno chora, a tam zdrowe dzieci. We wtorek pytałam pediatry czy szczepić go, powiedziała że jak przez 1,5 tygodnia nie zachorował to można go obsłuchać i  jak będzie ok to szczepimy… Nie zachorował chyba dzięki temu że ja miałam katar no i że karmię go piersią, to dostał przeciwciała… Ali też dziś już o wiele lepiej, nie kaszle póki co i kataru nie widać… ale syrop jej jeszcze dam 😛

Muszę jeszcze jakąś zupę ugotować na szybko… a na drugie zrobię prawdopodobnie naleśniki.. OK zbieram się bo się nie wyrobię z tym wszystkim…

kama

…………………..

Zmiana.. mąż zwolnił się z pracy na szczepienie , więc zajmie się Alą w tym czasie .. a więc luzik 😀  A dziś w nocy super.. Miłosz jedna pobudka o 3 45.. 15 minut jedzonka i spanko dalej do 6… Teraz niedawno zasnął na swoją pierwszą drzemkę tradycyjnie 😀 A ja zaraz Alicji dam śniadanko.. ciekawe ile zje.. dziś jajko z chlebkiem..

kama

3 thoughts on “Szczepienie

  1. Hejka :)) Biedaczek płakał , ale i tak mniej niż poprzednim razem.. bardziej też chodziło o to że śpiący był a tu go jakaś wredna babka kłuje… Teraz w domku sam zasnął otłumaniony.. dam mu na noc Nurofen bo ostatnio mi gorączkował.. Mam nadzieje że do jutra nie będzie znaku jakichkolwiek szczepień, choć pielęgniarka mówiła coś o 48 godzinach ;/ Ala zjadła obiad wypiłam mleko i też zasnęła a więc chwila relaksu… choć nie powiem bo w gorącu stoje nad patelnią i smaże naleśniki, właśnie jednego spaliłam :]
    zapraszam do czytania i komentowania 😀

Skomentuj

