Wiosna!

Można powiedzieć, że sezon wiosenny rozpoczęty w pełni! Na dworze 25 C, w domu jeszcze więcej, na placach zabaw pełno dzieci… hałas, gwar i kurz ;P Dziś lekko zabiegana, bo z racji tego że mąż mógł zostać w domu ja biegałam… ;D Rano jak tylko Miłosz zasnął pojechałam na zakupy z Alą, także lodówka na weekend pełna 😉 Później w południe spacer z 2 dzieci… powrót szybko obiad.. następnie spacer z samą Alą a na koniec znowu z dwójką 😀 Miłosz dziś grzeczniutki na spacerze szybko zasypiał, spał, albo obudzony podziwiał naturę,.. najbardziej podobają mu się drzewa i dzieci na placu zabaw 😀

Teraz mam nadzieje trochę odsapnąć bo dzieci wykąpane już śpią, a ja mam chwilę żeby odpocząć … z mężem 😉

kama

Skomentuj

