Lady Gadżet ;)

Wczoraj późnym popołudniem pojechaliśmy wszyscy do Centrum Handlowego i mąż kupił mi nowy telefonik 😛 Ja jak zwykle nie przekonana po co mi to i w ogóle nie chciałam za bardzo… raz że szkoda mi pieniędzy dwa ,że ja nie jestem za nowinkami technicznymi… po prostu jak się do czegoś przyzwyczaję to mi to wystarcza… A tu miła niespodzianka. Wzięłam lepszy abonament, dostałam dużo minut (bo teraz płaciłam rachunek razy dwa abonament), dwa numery  za darmo (czyli do mamy i męża już mogę dzwonić bez ograniczeń 😉 ) i jeszcze dostałam fajny telefonik. Z super aparatem, internetem i dobrym aparatem 😀 Teraz mogę robić foteczki na dworze i od razu wrzucać na bloga 🙂

Oto mój nowy nabytek Samsung Galaxy Mini 2

 

kama

6 thoughts on “Lady Gadżet ;)

  1. o super 🙂 to tak jak ja za nowinkami nie przepadam… ostatnio mąż mnie nawet zdenerwował.. bo miła gfajny telefon, włąsnie samsung, dodtykowy ekran itd… Milenka jkaos go niefortunnie rzuciła i ekran siezpesul… naprawa była dosc droga , a w pewnym komisie, zaproponowlai, mu ze wezmą od niego ten telefon, a za dodatkowa zaplata 300zl.. dadza mu cos w podobie tego co miał! oczywisce odtal telefon uzywany! grr ale sie wkurzyłam! mysle sobie, to nie ma tanszych telefonów!!:PP

  2. Ale to dostał używany? heh.. no ja pprzy abonamencie 39,90 dostałam 100 minut do wszystkich, 80 do Plusa i te dwa numery gratis… telefon za 200 zł.. były tańsze ale oczywiście mąż mówi że te ma najlepsze parametry… i najbardziej w sumie mi się podobał ;P

    1. Tak telefon tebn drugi dostal uzywany… 😛 jeszce mu się nie przyglądałam 😛
      ja poki co w T-Mobile mam 120 minut do wszystkich i abonament 30 zl, chyba nie najgorzej 😛 ale za to telefonu nigdy mi nie proponuja 😛

      1. No ja się najbardziej ciesze z tych 2 numerów gratis… bo teraz wydzwaniałam czasem do mamy czy do M i zżerało mi minuty a abonamencie a później gdziekolwiek zadzwoniłam i już szło po za.. rachunki ostatnio miałam 60-80 zł.. mam nadzieje że teraz będę się mieścić bo i minut sporo dołożyli 😀

Skomentuj

