Choroba

Od piątku Miłosz ma katar.. głównie objawia się w nocy i jak go karmię… A wczoraj wieczorem brało coś Alę.. u niej główny objaw choroby zaczyna się w nocy tzn budzi się z płaczem i nie może spać, głównie z powodu kataru. Wczoraj wieczorem też nie wypiła w ogóle mleka przed snem co wskazywało by na chore gardło… No i rano obudziła się o 6, marudna płaczliwa… ja myślałam że znowu zaczyna swoje gierki żeby postawić na swoim… hmm a ona położyła się koło nas i zaczęła usypiać co było dla mnie bardzo dziwne. Bo ona jak się obudzi rano to już gotowa do zabawy… A więc leżała z nami, a w pewnej chwili się zerwała było to przed 7 i poszła do siebie… i zasnęła! Spała do prawie 10 rano… Jak obudziła się już mówiła przez nos i miała gorączkę :/  Nie wiem ile bo nie dała sobie zmierzyć… mleka pić nie chciała zjadła parę łyżek z chrupkami kukurydzianymi i wypiła herbatę… Po herbacie powiedziała że gardło niby ją już nie boli… ale widziałam że jest niewyraźna :/ Dałam jej syrop na obniżenie gorączki po czym powiedziała że ona chce się położyć… Szok! Położyła się do łóżeczka i spała do 14 :/ Jak wstała zjedliśmy obiad i po rosole wyglądała już całkiem normalnie.. jedynie jak kichła to zielono-białe gile do brody :/ Masakra.. Podałam jej syropy na wirusówkę, bo nasza pediatra przepisuje standardowo Pulneo, Bioaron C, Clemastin, Neosine… akurat wszystko mam w domu… Mam nadzieje że chociaż noc będzie spokojna…

Miłosz już zasnął na noc, ale po kąpieli też nie chciał jeść z cyca.. bo jadł godzinkę wcześniej, więc pewnie w nocy pobudka szybciej będzie :/

One thought on “Choroba

Skomentuj

