Dziwne objawy :/

Dziś była ładna pogoda, całkowicie inna niż zapowiadali.. zero deszczu  u nas, zero wiatru, czasami zaszło słońce za chmurkę ale rzadko a tak to super cieplutko w słoneczku. Wyszłam rano już z dziećmi o 10 na spacer do Biedronki, głównie po pieluchy dla Miłosza.. i drobne rzeczy… z powrotem oczywiście zaliczyliśmy plac zabaw.. Miłosz się wyspał na powietrzu a Alicja wyhasała na dworze… Wróciliśmy około 12 30.. obiad i o 13 30.. dzieci i ja położyliśmy się na drzemkę! ha udało się pospałam z nimi 2 godzinki, normalnie cud miód malina. Mąż przyszedł po 16.. i przed 17 znowu wyszłam z dzieciakami.. do 19 siedziałam na placu zabaw. Ala się wybawiła, choć z nosa jej mocno leci, ale przynajmniej się nos oczyszcza… u Miłosza kataru nie widać, choć w dzień jak męczył się na brzuszku to gile wyszły.. zobaczymy w nocy.

Ala od tygodnia, paru dni miała problem z zaparciami, w końcu w piątek i niedziele zrobiła dużą kupkę dzięki czopkowi… ale ile się nad tym na stękała i napłakała :/ W sobotę po południu zaczęła stękać też nad sikaniem, niby że chce robić, ale nie może… myśleliśmy z mężem że coś zmyśla… A w niedziele rano ta gorączka… hmm i wczoraj i dziś znowu problem z sikaniem.. dziś to już na palcach jednej ręki policzę ile sikała.. i za każdym razem jak wołała to też mówiła że nie może albo że nie umie :/ Wysikała się ostatni raz w dzień o 16 30 i nawet przed kąpielą nie. Najdziwniejsze że o 19 na dworze zawołała, wysadziłam ja na trawkę i to samo, płacz że nie może zrobić :/ Jutro jak rano będzie to samo idę z nią na 12 do pediatry :/

kama

2 thoughts on “Dziwne objawy :/

Skomentuj

