Rehabilitacja 7 30

Dziś na próbę pojechałam z Miłoszem na rehabilitację na 7 30 :] Bo o 11 teoretycznie mocno śpiący i był płacz całe zajęcia :/ Dziś o niebo lepiej.. troszkę się skrzywił na początku , tak jakby wystraszył babki, albo po prostu pozycje które ona mu proponuje on nie lubi … ale dał się uspokoić i ładnie ćwiczył. Ogólnie katar Miłoszowi idzie mocno i w tym płaczu też chyba oczyścił sobie nosek.. Ala dziś w nocy mocno kaszlała, rano to samo.. NA 12 idę z nimi obojgiem do pediatry, niech ich zbada, bo u Ali to martwię się żeby to jakieś oskrzela nie były…  Z sikaniem u Ali lepiej, już nie wydziwia i normalnie się załatwia. Gorzej jeszcze z kupką.. daję jej syrop Lactulosum i kupiłam wczoraj śliwki suszone w słoiku, zjadła połowę, dziś pójdzie resztą… Świeżych nie chce:/

Nocka spokojna, Miłosz obudzony kaszlem Ali zjadł o 4 rano i spał do 7, musiałam go obudzić na ćwiczenia.. po ćwiczeniach oczywiście usnął w aucie i jeszcze drzemie…

4 thoughts on “Rehabilitacja 7 30

  1. Pisze dopiero teraz bo cały dzień w biegu i jestem skonana w ogóle, Ala od 17 do 18 30 chodziła po domu i ryczała.. kaszel ma straszny suchy i mimo syropów nie przechodziło… w końcu po tej 18 zaczęła wołać spać i położyłam ją bez kąpania. Miłosz też usnął przy cycu i tak śpią nie myci ;P Tylko przebrani w piżamki…
    Pediatra oczywiście nic mądrego nie powiedziała.. mam dawać to co daje Ali a Miłoszowi ściągać katar… osłuchowo są czyści i to jakiś wstrętny wirus. Wykończona jestem maxymalnie, fizycznie ale bardziej chyba psychicznie.. jeszcze kłótnia z mężem dorzuciła oliwy do ogania! W domu cisza nie odzywamy sie!

Skomentuj

