Wycieczka do Zoo

Dziś mąż miał wolne i postanowiliśmy ten dzień jakoś twórczo wykorzystać 🙂 Jako, że sama nie byłam w łódzkim Zoo.. a mieszkam tu od 2001 roku… a Ala chciała bardzo zobaczyć słonia i lwa w „dżungli” pojechaliśmy na wycieczkę do Zoo. W weekendy jest strasznie dużo ludzi, problemy z parkingiem itp więc dzisiejszy dzień wydał się odpowiedni 🙂 Wyjechaliśmy rano , tak że byliśmy na 10, zeszło się nam 3 godzinki… mieliśmy w zwiedzaniu 2 przerwy , na przekąskę dzieci no i oczywiście Ali na placu zabaw… 😀 Miłosz zaliczył dwie drzemki w zoo i jedno karmienie.. Chciałam sobie z nim zrobić zdjęcie na ręku, ale albo spał albo nie było akurat jak.. hmm mam tylko to jedno jak go karmię 😉 Następna wycieczka do zoo zaplanowana jak Miłosz podrośnie może za 2 lata ;P Ogólnie wycieczka bardzo fajna, i polecam z dziećmi.. hmm Dla Ali super atrakcja.. nie wiem czy dla młodszych dobra bo widziałam jak niektóre dzieci młodsze płakały ze strachu hm? czy ze zmęczenia.. Ala cały czas na nóżkach i ani razu nie zawołała na ręce a widziałam dzieci ze zmęczenia właśnie wołały…. W drodze powrotnej wstąpiliśmy jeszcze do sklepu i tak w domku byliśmy na 15 w sam raz na obiad.
A teraz kilka fotek z wycieczki 😀

 

 

kama

3 thoughts on “Wycieczka do Zoo

  1. łooo ale zaszalałaś ze zdjęciami 🙂 super, bo uwielbiam oglądać fotki 🙂

    też myślałam, żeby w tym roku znowu jechać do zoo. Ostatni raz byliśmy w Poznaniu 2 lata temu i to była dodatkowa niespodzianka urodzinowa Gabi 🙂 Nawet ostatnio mówiłam mojemu Markowi o tym pomyśle, ale coś ściemnia, że
    wera za mała na taką podróż. Bo my to w sumie mieszkamy po środku i wszędzie prawie tyle samo km mamy ok 120km.

Skomentuj

