„Mamo kup rowerek.. taki jak ma Felek”

„Mamo kup rowerek.. taki jak ma Felek” … tekst tego typu słyszałam od Ali ostatnio codziennie.. Niestety moje starsze dziecko coraz częściej zauważa reklamy, albo to co mają inne dzieci i woła tak że aż dziura w brzuchu …. Chciała hulajnoga dostałą… hmm a ostatnio na tapecie był rower.. a bo NIkola ma, albo chce taki jak ma Nadia.. różowy. Jako że w domu rośnie osobnik płci męskiej… musimy przewidywać już takie zakupy na najbliższe 3 lata… co by dla niego też pasowało. No i mąż dziś zakupił przez Allegro rowerek.. z naszego miasta i pojechałam do sklepu odebrać… Co się naszukałam tego sklepu to moje… jeździłam po jakiś magazynach Urzędu celnego.. ehh ale w końcu się znalazł  i kupiliśmy…Taki.

Kolor zielony, wpadający w taki seledyn.. hmmm myślę że dla chłopca tez może być… Póki co Ala nie umie pedałować i jest na nim pchana… stąd ta rączka z tyłu nie zastąpiona.. ale mam nadzieje że się wkrótce nauczy…. Dziś wzięłam Miłosza w chustę i wyszliśmy pospacerować/pojeździć.. Ala szczęśliwa, bo w końcu ma wymarzony rowerek… ale ile płaczu było przy tych pedałach to nie pisze nawet ;p

Dziś mąż pracował w domu i mogłam zostawić mu Miłosza i wybrałam się z Alą na zakupy.. kupiłam prowiant na grilla i jutro jedziemy do rodziców na działkę.. zapowiadają 27 C i mam nadzieje że się sprawdzi! Hmm może odpocznę trochę od domu i bloku… ;]

4 thoughts on “„Mamo kup rowerek.. taki jak ma Felek”

  1. My Gabi kupiliśmy różowy rowerek na 3 urodziny. Poszukałam używanego, bo dużo tańszy. Stan super. Nie czarujmy się…jeździ nim na spacery, bardzo rzadko. trochę po domu… więc cieszę się, że nie wydaliśmy więcej kasy. woli pobiegać niż „męczyć” się na rowerku-ona tak mówi po 5 min spacerku z rowerem „Mamo jestem bajdzo zmęciona, nogi mnie juź bolą, nie będę jechać” nooo i to są spacery z rowerem. Sąsiadki córka to samo. Napalona na róźowy rowerek, a jeździ tak jak Gabi 🙂 hehehehe tylko ona kupiła nowy za 350zł, a my za 120zł.

  2. o kurcze drogo niby, ale to w koncu prawdziwy rower! kurcze ciągle wydatki na te dzieci.. my na razie malo kupujemy, czekamy, az zacznie wolac :PP

    1. Casie no jeszcze półtora roku i Milenka też będzie wołać.. my też mało kupujemy… Ala to codziennie z reklam coś woła, albo z gazet… a jak do sklepu idziemy to już nie chodzimy na zabawki bo ona by co chwilę coś brała.. ale bez przesady.. ona tak woła chyba z przyzwyczajenia… No ale rower to już inwestycja myślę na 2 lata gdzieś, bo rowerem myślę trochę pojeeździ bo mimo że koła małe 12′ to siodełko i kierownicę się podwyższa no a później przecież Miłosz pojeździ…

Skomentuj

