Piątek.

Dziś piątek, więc mąż pracował z domu… Fajnie bo mogę wtedy coś załatwić.. zostawiając mu jedno dziecko pod opiekę 😉 Dziś padło na Miłosza, bo pogoda nie była fajna od rana.. chmury i mżawka…  a zresztą za dużo tej opieki nie miał, bo jak wybyłyśmy z Alą z domu na zakupy to Miłosz akurat spał te 2 godzinki.. zawsze zresztą wychodzę jak on śpi.. Jeżeli już wychodzę ;P Ale od początku…

Poszłam z Alą na zakupy.. zwykłe spożywcze.. ano bo to się chleb skończył, koncentrat pomidorowy do zupy… i inne pierdoły.. kupiłyśmy dobrą rybkę na obiadek, słodkie bułeczki w piekarni.. Ale weszłam też do Rossmanna bo otworzyli niedaleko nas 🙂 Kiedyś jak miałam po drodze do tego sklepu to lubiłam tam chodzić i kupować kosmetyki, ale odkąd zamieszkaliśmy na naszym osiedlu, najbliższy był w centrum handlowym Manufaktura i przestałam do niego chodzić. Teraz niedaleko nas na pobliskim małym ryneczku (od 5 minut spacerkiem) otworzyli dużego Rossmanna i czasami tam zaglądam. Poszłam kupić mydełko w kremie, Lactacyd dla siebie i głównie po żel do mycia ciała i włosów dla dzieci Babydream ( Kopf-bis-Fuss Waschgel ). Zachęcona opinią na blogu który czytuje i zachęcam o tu Dzieciowo mi . Żel przyjemnie pachnie i ładnie się pieni.. a to Ala lubi najbardziej.. wcześniej ją i już Miłosza kąpaliśmy w żelu 2 w 1 Nivea, ale mam nadzieje że nic im nie będzie.. Hm żel z Rossmanna jest 5 zł tańszy, a więc w sam raz na czas kiedy nie zarabiam ;P  Kupiłam jeszcze po 2 sztuki ich pieluszek 4 i 4+ bo mają w swojej ofercie co bardzo sobie chwalę… bo np Dady te z Biedronki nie mają +. Fajnie bo można u nich kupić jakby na próbę 2 sztuki.. a nie trzeba kupować całej paczki od razu.. Fakt wychodzi drogo bo po 1 zł jedna sztuka, ale w  końcu kupiłam tylko 4 😉 Są po 2 sztuki pakowane… Pieluszki wydają mi się fajne.. są na pewno bardziej miękkie od Dady i przyjemnie pachną.. chłonność też mają ok.. choć kupki w nich jeszcze nie było.. Są milutkie.. Dady przy nich wydają mi się bardziej sztywne… Myślę że następną paczką pieluch będą właśnie one..Mam nadzieje że nie będzie żadnych akcji z uczuleniem.. dziś Miłosz wypróbował 3 sztuki i jak na razie jest ok.. nawet rowek mniej czerwony niż zwykle 😉 A teraz na noc ma założoną 4+.

Jak  wróciłyśmy z zakupów.. zrobiłam obiad. Dziś tak jak wspominałam pomidorowa a na drugie młode ziemniaczki z mizerią i rybką.. Ala o dziwo nawet zjadła pół rybki co jej nałożyłam … Po obiedzie udało mi się Alę położyć na drzemkę a i Miłosz akurat spał więc udało mi się zdrzemnąć 2 godzinki… ach jak to dużo daje..  Wstałam z Miłoszem o 15 30, a Ala spała jeszcze godzinkę…  Jak wstała, zmieniłam wszystkim pościel, nastawiłam pranie i wybrałam się z dziećmi na spacer.. była 17, ale Miłosz nie był na dworze to stwierdziłam że mu to dobrze zrobi no i zrobiło bo pospał do 18 🙂 heh jak byłam z dzieciakami spotkałam babeczkę, była z synkiem co 16 czerwca skończył pół roczku.. więc tematów mieliśmy sporo do poruszenia ;P Hmm między innymi przychodnie, lekarzy.., jedzenie, karmienie piersią i zdolności naszych bobasów… Jej waży 7,5 kg (Miłosz już 9,5), ale za to jej już na plecach nie poleży, mówi że sekunda i jest już na brzuchu i obraca się wokół własnej osi.. ach jakbym ja chciała aby Miłosz już tak miał.. ja z nim ćwiczę.. i jak mu pomagam to szybko się obraca, ale samemu mu się nie chce… wiem że przyczyna jest w tym napięciu.. jak tylko podniesie nóżki to chwila i jest na boczku ale wiele czasu leży wyprostowany jak struna :/// ehhh Teraz w środę na ćwiczeniach bardzo ładnie ćwiczył.. tzn nie płakał i rehabilitantka, chwaliła że ładnie się już podpiera na rączkach i to właśnie z nim ćwiczę w domu oraz te obroty.. Hmm w lipcu możliwe że będę jeździć z nim 2 razy w tygodniu… Rozpisałam się tu a mąż właśnie usypia Alę.. cóż, coś za coś.. spała w dzień 3 godzinki to i później i dłużej usypia wieczorem….

Skomentuj

