Lepiej nie planować ;p

Jak ja już sobie coś zaplanuje to niestety plany często nie wychodzą ;P No ale cóż chciałam aby było dobrze..  Dziś była ładna sobota, słoneczna, ciepła.. hm po obiedzie około 13 wybraliśmy się nad wodę tu niedaleko nas do ośrodka Arturówek. Musieliśmy zatankować i wyciągnąć trochę kasy.. Hm podjechaliśmy na stację, chce nalać paliwa do baku a tu dupa.. bak się nie otwiera.. ehh mamy zamykane na centralny zamek i coś tam się zrąbało, jakiś mechanizm ;P Ehh Ala już płakała no bo wołała na plażę ;P Miłosz też się denerwował bo właśnie zaczynał przysypiać w aucie.. ehh no co powrót pod blok.. Wyciągłam wózek, Miłosza do wózka, i z Alą na plac zabaw… a mąż zaczął coś tam od środka rozmontowywać i na szczęście otworzył ręcznie.. Okazało się że poszedł siłownik od drzwiczek do wlewu paliwa… Na szczęście można kupić używany za 30 zł, nowy 150 :/ Także sobotę spędziłam z dziećmi na placu zabaw a nie na plaży :/ Hmm po 15.. mąż pojechał z Alą zatankować i po drodze do sklepu po jakieś lody, a ja z Miłoszem do domku nakarmić go… Po 17 wyszłam z nimi jeszcze raz.. Ala jeździła na hulajnodze.. dwie godziny.. .Ehh nie chciała wrócić do domu.. a nie pisałam że dziś wstała 5 30 ! i nie spała w dzień.. skąd to dziecko ma tyle energii ?? NA całe szczęście po 19 30 zaczęła wołać spać.. wykąpani już posnęli o 20 30… a ja właśnie popijam Karmi i wrzucam fotki z placu.. nie dużo ich i średnio udane bo Ala nie miała humoru na robienie zdjęć.. wiadomo.. nie pojechała na plażę :/ Ale jutro ma obiecane frytki w McDonaldzie.. Mam nadzieje że koncert Brodki wypali… oby pogoda tylko była 😉

Skomentuj

