Weekend – UPAŁ

Ehhh nastały upały.. temperatura dochodzi do 35 C w cieniu ;p Prawie nas nie ma w domu.. albo wychodzimy rano i wracamy tylko coś zjeść i z powrotem na dwór, czy to na plac czy to do parku.. a dziś wybraliśmy się nad wodę do Arturówka.. ach jak dobrze że jest niedaleko nas.. dosłownie 15 minut samochodem i jesteśmy. Super sprawa.. dziś aż zanurzyłam się do pasa w wodzie, no a Ala cała ;P Mam kilka fotek ale nie dużo,,… nie miałam czasu latać z aparatem….

Najpierw filmik z wczoraj z jazdy na rowerze…

 

Pojechaliśmy po 10 , a wróciliśmy przed 16. Miłosz zaliczył dwie drzemki i dwa karmienia… nawet trochę wody z niekapka pociągnął w ten upał. Ala chciała spać, ale nie mogła się skupić na śnie 😉 i dlatego wróciliśmy do domu. W sumie zdrzemnęła się w drodze do domu 15 minut, a po wejściu na górę spanie odeszło.. A oto foteczki z wczoraj i dziś..

 

Jak mąż i Miłosz się obudzą to może pojdziemy na pizze do pizzerii takiej z ogródkiem i placykiem zabaw dla dzieci.. ale to muszą być siły na to, Ala widzę ledwo żywa ;P

3 thoughts on “Weekend – UPAŁ

  1. och! …jak ja Wam zazdroszczę. My przez większą część dnia siedzimy w domu, bo chłodniej;)
    jaka Ty zgrabniutka jesteś! Ja za żadne skarby nie wbiłabym się w strój kąpielowy. Cellulit odstrasza:/

  2. Hehe dzięki 😉 Niestety zdjęciem w stroju mogę pochwalić się jedynie z tyłu.. z przodu fałdy na brzuchu odstraszają ;P Nooo to ja Ci zazdroszczę chłodu w domu.. u nas w domu to jest chyba 50 C :/ Niestety 4 piętro ocieplony dach i blok zero powietrza.. więc ja jak tylko mogę to w upały uciekam do cienia z domu na dwór 😉

Skomentuj

