Długie karmienie piersią…….

Dziś gadałam w piaskownicy z jedną mamą z klatki obok.. ma córeczkę prawie rówieśnicę Ali, starsza, bo w lutym skończyła 3 latka……. chodziły razem z Alą do żłobka… A więc Pani mi powiedziała że Klaudia nadal ciągnie cyca 😉 Szok, mówiła mi to gdzieś rok temu ale już myślałam że dawno jej nie karmi, a jednak 😉 CO najlepsze jak gadałam z nią niby podsuwając pomysły jak ma przestać ją karmić.. to kobieta wcale mi nie przytakiwała.. widać było że ona to nadal też lubi ;)) i jej to sprawia przyjemność .. chyba większą niż dziecku w sumie 😉 Mówi że ciągnie wieczorem przed snem, po południu jak przyjdzie z pracy… i czasami w nocy jak się obudzi czy coś ;)) Heh mówiła o tej córeczce jakby była dzidziusiem…. kurcze dziwne to dla mnie ……………………….. ale skoro tak im fajnie ? TO czemu nie :>

9 thoughts on “Długie karmienie piersią…….

  1. Mam koleżankę która karmiła piersią prawie dwuletnie dziecko. na dodatek chłopczyk wyrośnięty mocno. Wyglądało to….:( Dla mnie średnio. Ona zazwyczaj siedziała z nami przy stole a on podchodzi podciągał bluzke i na stojąco sobie ssał:(

  2. No ja dziś widziałam znowu tą dziewczynkę i szczerze to nie wyobrażam sobie karmić tak dużego dziecka! Jest wzrostu Ali, a starsza o pół roku……… Myślę że to matce jest ciężej ją odstawić niż dziecku.. dziecko by popłakało 2 noce i by zapomniało, a dla matki to jak przecięcie pępowiny, ostatnio czytałam że matki w ten sposób czują się specjalnie potrzebne takiemu dziecku… i albo karmią je właśnie tak długo, albo jak przestaje dziecko ciągnąć cycka to decyduje się na następne……. hm kurcze u mnie chyba tak było ;P

  3. Mam koleżankę, która karmiła córeczkę do 3 rż. Potem ta mała już biegała i wołała za mamą „mama cyca” 🙂 Jak ktoś lubi 🙂 Rzeczywiście większy problem miała moja koleżanka..

  4. No ja się właśnie zastanawiam jak długo Miłosza karmić.. no bo niby fajnie i w ogóle i nie chce mu dawać butli (zresztą on nie chce) , no ale jak ja nagle przestane go karmić i on mi nic poza cycem nie będzie chciał pić :/ czasami mnie to trochę denerwuje… ten brak mojego zdecydowania ;P

  5. moja mama karmiła cycem 4 lata mojego brata:( masakra od tamtej pory mam jakieś zgorszenie i karmienie piersią ponad rocznego dziecka dla mnie jest już niesmaczne:(

  6. Mi też się wydaje że rok to wystarczająco.. później jak dziecko ma ząbki i może jeść inne różne pyszne rzeczy.. to ten cyc to tak na prawdę nie jedzenie a forma przytulenia się do mamy… hmm no i tak jak pisałam wcześniej to kobieta często nie chce odstawić dziecka…

Skomentuj

