Sobota

W sobotę jak zwykle wybrałam się na rynek.. lubię tam chodzić, bo oprócz świeżych warzyw i mięsa.. można kupić zawsze coś w „promocji”. Koło nas jest jeden z największych rynków Łodzi.. mam do niego 5 minut spacerkiem. Dziś wybrałam się z dziećmi i mężem… Ha i trafiłam znowu fajną okazję.. a mianowicie.. spotkałam babeczkę z ubrankami dla dzieci.. Kobieta sprzedaje ciuchy zarówno po swoich jak i nowe.. niektóre z metkami, firmówki .. bo jak mówi likwiduje sklep i ma całe zapasy. Dziś zakupiłam kilka ubranek Miłoszkowi 🙂

Dżinsową kurteczkę na podszewce pikowanej… rozmiar 74-80, 1 rok, Hm za 10 zł 🙂 Jak nowa 🙂 Będzie jak znalazł na jesień.

Spodenki na podszewce z bawełny , rozmiar 12 miesięcy.. w sam raz na jesień , lekką zimę 🙂 cena 5 zł

Dresik też dość ciepły, gruby.. będzie na zimę rozmiar 12 miesięcy… cena 20 zł, nowy z metką

Dwie koszulki , każda 5 zł, rozmiar 80, nowe z metką…

Body firmy Gluck.. nowe z metką, cena 5 zł

W gratisie dostałam apaszkę dla Ali….

 

 

2 thoughts on “Sobota

Skomentuj

