Kontrola

Dziś byłam rano na 7 30 na ćwiczeniach z Miłoszem.. jest ciut lepiej, umie się w miarę podeprzeć ale nie jest idealnie.. prężenie i spięcie w ramionach jest i dlatego ćwiczymy nadal.  Po ćwiczeniach Miłosz był tak wykończony że spał od 9 do 12 ;P Jak wstał zjadł pięknie obiadek, my z Alą też i poszliśmy na spacerek.. Jak wrócił mąż z pracy pojechaliśmy na 15 na kontrolę do lekarza i zalecone jest następne 10 spotkań dla Miłosza z rehabilitantem…. Nic nie poddajemy się.. leniuszek z niego i tyle.. zaczął obracać się na brzuch ale mówię to tylko jak na prawdę go coś zainteresuje i chce.. dziś lekarzowi nie zaprezentował jak to robi :/ Po wizycie u lekarza pojechaliśmy do Manufaktury.. głównie na lody no i pochodzić po sklepach ;P Ala uwielbia.. była trochę śpiąca ale dała radę…  Kupiłam sobie spodenki i o dziwo rozmiar 38 ;P A zawsze nosiłam 40.. ale była za duża! Albo specjalnie taką rozmiarówkę szyją żeby człowiek lepiej się czuł ;P Niemożliwe żebym tak schudła ;P Kupiłam jeansy rurki..  Szukałam jeszcze jakiejś bluzy ale nic ciekawego.. choć była jedna po przecenie w Big starze za 99 zł ;P O cenach w adidasie i Nike nie wspomnę.. nie na moją kieszeń :/ Szukam teraz czegoś na allegro…

One thought on “Kontrola

Skomentuj

