Szczepienie etc.

Wczoraj byłam z Miłoszem na szczepieniu, waży już 9 700 i mierzy 76 cm… jest w ponad 97 centylach… Pielęgniarka mówiła że wymiary ma jak roczne dziecko nie jedno ;P Ale też racja taka że przybywa mniej niż na początku… 🙂
Dziś na ćwiczeniach ładnie ćwiczył.. rehabilitantka zadowolona.. choć mówi że w klatce jeszcze widać że słaby.. mimo że ostro podnosi się na brzuszku na rączkach do góry… wczoraj też ze dwa razy w tej pozycji uniósł dupkę do raczkowania jakby :)) Hmm to motywuje do dalszych ćwiczeń ! A więc ćwiczymy.. teraz dwa tygodnie wolnego od ćwiczeń.. ale później znowu jeździmy….
A ja od dziś w godzinach 8 – 16 30 a może i dłużej znowu zostałam słomianą wdową :p Mąż zmienił pracę i od dziś będzie siedział w biurze.. Dotychczas miał taką robotę że jak poprosił szefa to mógł robić z domu (programista) a w lipcu cały lipiec siedział w domu i robił.. więc teraz jestem Zosia samosia.. Dziś pierwszy raz sama z dwójką dzieci wybrałam się do Tesco na zakupy… ale i tak zakupy małe (choć kasy poszło 80 zł) bo z nosidełkiem w wózku mało się zmieści ;PPPP

Image

4 thoughts on “Szczepienie etc.

Skomentuj

