Potrzebna krew

Honorowi krwiodawcy potrzebni! Potrzebna krew dla siostry mojej koleżanki chorej na białeczke, aktualnie jest w ciężkim stanie.. ale czeka na przeszczep szpiku! Dziewczyna ma krew O Rh- ale liczy się kropla każdej z grup.. najważniejsze jeżeli będziecie oddawać to zaznaczyć że krew dla Elżbiety Kuli , a zaświadczenie o oddaniu dla niej krwi prześlijcie mi na mój adres. Adres podam w odpowiedzi na e maila, Jeżeli ktoś akurat ma zamiar oddać krew niech zaznaczy że to dla niej.. dziewczyna codziennie ma transfuzję krwi… mój e mail kszumigaj@gmail.com

3 thoughts on “Potrzebna krew

    1. Natii to jakby oddawał jeszcze za jakiś czas to daj znać dowiem się czy dalej potrzebna i wtedy dam Ci mój adres na jaki wysłać zaświadczenie… Już jednego dawcę zlazłam 🙂 Ja niestety nie mogę oddawać ze względu na cukrzycę :/

Skomentuj

