Odwiedziny w pracy

Na środę 22 zapisałam się na kontrolę do dentysty.. i oczywiście jak to bywa potrzeba aktualne ubezpieczenie.. Dzwoniłam do roboty i nie ma mi kto wysłać tego papierka bo sekretarka na urlopie a jedyna księgowa która została nie ma dostępu do znaczków ;P Nie mówiąc już o faksie czy meilu :/ Masakra… A więc jak tylko się trochę obrobię (nakarmię Miłosza kaszką, jak wstanie i ugotuje makaron do rosołu ) czeka mnie podróż do pracy… heh w której siedzi jedna księgowa i kilka sprzątaczek, czemu tak, ano bo są wakacje (pracuje w szkole!) . Ale wolę to załatwić, bo w czwartek ta księgowa też idzie na urlop no i papier potrzebny.. Do pracy mam 20 km.. więc 30 minut jazdy autem… Nic miałam i tak kiedyś jechać.. może pokazać Miłosza , szkoda tylko że nie będzie koleżanek :] Muszę pokombinować, może księgowa podstempluje mi książeczkę i datę wpisze sobie we wrześniu , bo 19 09 mam Echo serca z Alą w szpitalu i znów będzie ubezpieczenie potrzebne ;P Pytanie tylko czy ta księgowa na to pójdzie.. bo ona zasadnicza kobieta ;P

3 thoughts on “Odwiedziny w pracy

  1. ja teraz mam spokój, bo mam wychowawczy i pokazuję tylko, że mam przyznane. Tam jest napisane od kiedy do kiedy 🙂 Ale też mnie to denerwowało, to ciągłe stemplowanie. I moja szefowa właśnie tylko stemplowała i podpis składała, a ja wpisywałam datę w tedy kiedy musiałam iść do lekarza 🙂

  2. Heh no ja załatwiłam.. byłam z dzieciakami, mam remua na ten miesiąc a na następny podbitą książeczkę bez daty 😀 Po obiedzie chciałam odpocząć ale Alicja oczywiście nie chciała spać.. no to wzięłam się za sprzątanie 🙂 i w sumie wszystko już ogarnięte.. 😀 No oprócz prania które muszę powiesić jak skończy się prać…

Skomentuj

