Wolna środa

Dziś święto ,mąż ma wolne więc jakby leniwy dzień się zrobił… jakby niedziela 😉 W nocy spałam średnio bo nie mogłam najpierw usnąć trochę przez chorobę trochę przez moją głowę 😉 a MIłosz budził się 3 razy, Ala zrobiła pobudkę o 7 rano…

Zrobiłam dziś na obiad zupkę pomidorową z ryżem (najszybsza zupa ;)) a na drugie wypas dla mojego męża pizze hawajską.. dobra mi wychodzi, jest trochę składników w lodówce i połowa paczki drożdży to może za dwa dni znowu zrobię 😉

Ali dziś zaczął schodzić katar.. do tego w nocy kaszlała więc choroba jakby to powiedzieć schodzi.. wieczorem chciałam jej do noska psiknąć wodą morską to darła się tak że chyba pół osiedla słyszało :/ Masakra…

Zaraz mecz Polska-Estonia, a ja po ostatnich Mistrzostwach stałam się „fanką” polskiej reprezentacji.. więc zaraz wezmę mojego Leca free i zasiadam przed TV… 🙂

Skomentuj

