Pomocne e-zakupy :))

Zakupy przez internet to chyba standard naszych czasów… Kupujemy prawie że wszystko.. od smoczka do butelki po nowa pralkę 🙂 Portal Allegro i eBay chyba zna każdy korzystający z netu..

Ostatnio znajomy oświadczył mi fantastyczną nowinę zakupy przez internet uruchomił supermarket Tesco 😀 Wiem, wiem…można było tak kupować w Almie.. ale Alma jest droga, zakup za min 50 zł i ja zwyczajnie do nich nie chodzę więc nie wiem jaki mają asortyment.. a tesco to nasz podwórkowy sklep (choć droga autem zajmuje 15 minut ;p) tak więc teraz zakupy robię przez net.

Mogą się ludzie ze mnie śmiać.. no bo co? jajka, chleb kupować przez neta? o ile chleb mogę kupić w sklepiku pod blokiem.. tak już inne produkty w większych ilościach wygodnie mi kupować w tesco, zwyczjanie jest taniej… eh a co mojej sytuacji zakupy przez neta mnie uszczęśliwiły. Siedzę sama z dziećmi 8-16 30. Mieszkamy w Łodzi, nie mamy tu bliższej rodziny (babć, cioć itp) i najczęściej na większe zakupy albo byliśmy zmuszeni jeździć razem (targając 2 dzieci ze sobą), albo jechał mąz po robocie, albo ja jak wrócił… no i tak zakupy to cała wyprawa, zajmują około 2-3 godzin (dojazd, zakupy, kolejki, powrót) , później zakupy te trzeba wtargać na górę… (4 piętro w bloku bez windy to jest lada wyczyn.. często zakupy wnoszone na 2-3 razy), dochodzi koszt paliwa, strata czasu (brak czasu na spędzanie go z rodzina) no a zakupy przez neta są o wiele wygodniejsze… można na spokojnie w zaciszu domowym skupić się na cenach wybrać najlepszą z opcji.. nikt na nas nie działa super promocją czy ustawianiem produktów najdroższych na półce na przeciw oczu ;P Hihi i o ile wędlinę kupię sobie w pobliskim mięsnym tak, wode, soki, mleko kartonowe, kaszki i mleko dla dzieci, jogurty, warzywa, chemię, słodycze i te produkty które dobrze znam zamówie przez neta!

Zapytacie o koszt…  hmmm szok cenowy 0,98 zł za dojazd.. 😀 hehe a o ile więcej wydamy na paliwo jadąc do sklepu o innych kwestiach których pisałam nie wspominając 😀 Hih

Jak płacimy? Wyłącznie kartą, albo on line albo przy odbiorze za uwaga 1 gr 😀 hehe Zakupy trzeba planować uwaga dzień wcześniej bo dowóz jest na drugi dzień 😛

A więc ja zakupy już zrobiłam.. zjedliśmy obiad i może pójdziemy na spacer… 😀

5 thoughts on “Pomocne e-zakupy :))

  1. fajnie, musze u siebie sprawdzic czy tez tak moge kupowac…
    bo z dwójką dzieci tak jak piszesz i ja twierdze tez ,ze to wielka wyprawa do sklepu…..

  2. No niedawno było w Warszawie…. teraz zrobili w Łodzi, gdzie jeszcze to nie wiem.. ale to jest super sprawa…. Tani koszt, oszczędność czasu i kasy 😀 Ja jutro czekam na kuriera z paczką 😀

Skomentuj

