Niejadek, a raczej mlekojad…

Ala do 9 miesiąca była na cycu. Odstawiłam ją nagle z dnia na dzień ze względu na moje leczenie.. Do czasu kiedy była na cycu inne jedzenie mogło nie istnieć..  Po przejściu na butelkę sytuacja się poprawiła. Tzn. ładnie zaczęła jeść  zupy, drugie danie  też lubiła . Jadła jogurty, kanapkę się udało dać.. słodycze sporadycznie. Lubiła owoce.. surową marchewkę.. Hmm ale mleko tez lubiła.. nadal piła butlę rano i wieczorem.. i do 2 razy w dzień.. Nawet jak chodziła już do żłobka , co pani pielęgniarce się bardzo nie podobało że ona tak dużo pije mleka (próbowała mi wmówić że będzie mieć krzywe nogi ??? Hmm Ala ma prościutkie nóżki i nigdy nie chodziła na tzw „beczułkach”). Ostatnio sytuacja jest dramatyczna! Ala nic praktycznie nie je… czy to wina MM z kaszką??? Ale jak mam odmówić dziecku mleka jak woła… Rano wiem że przynajmniej jak wypije mleko z kaszką około 200ml … to się naje.. później nic za bardzo nie chce.. do niedawna zjadła jeszcze jakiś serek czy bułkę.. ostatnio chodzi i nic.. o 11 woła zupę więc je.. ale tez nie za wiele.. kiedyś zjadała cały talerz teraz pół… Jeżeli jest zupa to drugiego już nie ruszy.. Dziś dla odmiany nie gotowałam zupy tylko drugie.. i właśnie jej wciskam od 13 30.. już ma zakaz wyjścia z domu i nie działa :/ Choć podchodziła 3 razy i coś tam skubnęła ale nie chce jeść.. Zagroziłam że nic nie dostanie oprócz tego obiadu, wody i herbaty a kanapkę dostanie o 19… i co mam jej dać mleko po kąpieli czy może nie? Wypija tego 300 ml…

Dodam że jak zjada ładnie obiad idziemy na dwór na spacer często biorę jakieś jabłko, chrupki czy ciastko… zjada.. po powrocie daje jej jogurcik czy serek no a czasem kanapkę ale tego ostatniego to w ogóle nie chce jeść :/. Masakra.. z tym jedzeniem.. wiem że głodem jej nie wezmę bo daję jej właśnie to mleko rano i wieczorem.. no ale co mam jej nie dać ? To w nocy by mi dała chyba popalić… :/

Mama mi kiedyś opowiadała że my też takie byłyśmy z siostra.. najlepiej wchodziło mleko, a wszelkie zupki były ble….

One thought on “Niejadek, a raczej mlekojad…

  1. Kurcze Kama nie wiem co z tym mlekiem, ale tak sobie mysle, że jakby Ala nie piła tyle mleka to dopiero byłby problem. mam nadzieję, ze mój Fabisiek nie będzie niejadkiem, bo widzę ze to ładne nerwy i kombinowanie co tu dac dziecku zeby zjadło.
    My dzisiaj pomidorówkę jedliśmy i Fabianek zachwycony, zjadł cała miseczkę i chciał jeszcze…;)

Skomentuj

