Kaszel u dziecka

We wtorek byłam z dziećmi u lekarza żeby je obsłuchał.. Ala nadal odkasłuje, kataru już nie ma , to skąd ten kaszel ???? Może to faktycznie były oskrzela i po nich się ciągle coś odrywa… No ale rzadko tak miała aby tak długo ja męczył.. zreszta to nie jest kaszel jak przy katarze.. czyli mokry a raczej taki chrapowaty, suchy.. Hm a lekarz każe dawać syrop wykrztuśny to ja już nic nie kumam.. :/ Miłosz we wtorek zaczał odkasływać, głównie jak zasnał , kaszel u niego przypominał chrzakanie.. Hmm a wczroaj przybrało to juz obrót taki mokry, wyraźny, gardłowy.. hmm nie wiem jak to określić…  Tylko skad kaszel jak on nie miał kataru ???? Dziś rano ulało mu się mleko.. poleciałam do pediatry ta go znowu obsłuchała, nic nie słychać.. rentgena nie poleca no bo takie małe dziecko i ble ble ble… Hmmm no i na podstawie mojego opisu dała antybiotyk.. no bo mówi może coś tam w płucach się zaczyna skoro tak kaszle ????????? Kurde no i nie wiem czy dawać czy nie.. maż mówi żeby do jutra zaczekać.. on nie dawno zaczął mi tak churlać że aż oczy mu zaszły łzami…  Kurna nienawidzę tego, tych chorób i zgadywanek.. Czemu ta Ala tak długo kaszle, co dolega Miłoszowi ???????

Z tego powodu nic mi nie idzie.. rano Alę zostawiłam sąsiadce a sama poleciałam z Miłoszem…  Obiad mi się nie za bardzo chce robić, no ale trzeba.. Barszcz mam z wczoraj, jedynie ziemniaki i mięso na drugie………….. :/

3 thoughts on “Kaszel u dziecka

  1. U mnie Obie kaszlą, obie mają katary, a Werka wczoraj gorączka lub podgorączkowy 😦 Na kaszel daję im kropelki Sinecod (pediatra mi ostatnio przepisała) i w nocy lepiej. Bo w dzień to nie jest źle. najgorzej wieczorem i nad ranem ;/

  2. najgorsze że Ala to ma dziwny kaszel.. niby już dawno po chorobie, kataru nie ma, a co jakiś zakaszle tak jakby to były oskrzela :/ Najgorzej jak szybciej idzie lub biegnie na dworze.. no i w przedszkolu parę razy też zakasłała.. no i Pani mi wczoraj mówiła że ona kaszle, więc ją zatrzymałam.. ale mi się wydaję że ona albo ma koniec jakiejś infekcji i odkasłuje od czasu do czasu, albo to jakieś utajone zapalenie płuc :/ no a u Miłosza zupełnie już nie wiem, daje mu Cebion, calcium, biogaję i dziś zaryzykowałam Pulneo zobaczymy.. jak noc będzie z ciężkim kaszlem to chyba jutro podam mu ten antybiotyk… bo cholera co to jest to ja nie wiem :/

Skomentuj

