Drugi tydzień

Od wczoraj Ala chodzi drugi tydzień do przedszkola. O dziwo nadal bardzo chętnie i radośnie.. cieszy się że idzie do dzieci, bawić się.. a po południu opowiada ciagle co tam robi i co jadła itp…

Wczoraj na 2 śniadanie była kasza manna z sokiem malinowym z tego co widziałam a Ala przy kolacji mówi do mnie, że jadła dziś wanne z sokiem w przedszkolu i że ta wanna była bardzo dobra i czy jej ugotuje :D:D Uśmiałam się z mężem co nie miara….

W zeszłym tygodniu w czwartek i piatek zatrzymałam ja w domu ze względu na ten kaszel. Ale w weekend choroba jakby się wyciszyła… no i od poniedziałku chodzi.. zobaczymy jak długo będzie się trzymać… Heh, wczoraj na placu zabaw spotkaliśmy chłopczyka z jej grupy co w piątek i poniedziałek nie był ze względu na gila do brody.. co też widziałam :/ i babcia już się zastanawiała czy go jutro czyli dziś nie posłać.. ehhh masakra. :/

2 thoughts on “Drugi tydzień

Skomentuj

