Pech

Heh jakaś zła passa się nas trzyma i mam nadzieje że puści wkrótce! Wczoraj Ala wywróciła się na hulajnodze.. upadła czołem na chodnik tak że guz grubości 3 cm wyrósł w sekundę :/ Dziś już znacznie mniejsze.. ale widać nadal no i sine :/ Smaruje Altacetem… i dziś ją zostawiłam w domu.. przez ten guz.. bo taka poturbowana, no i żeby obserwować.. żeby gdzie nie wymiotowała.. a i ma kaszel.. od czasu do czasu zakaszle ostro. Kataru praktycznie nie widać już, ale podejrzewam że ma gęsty pozapychany.. a żeby tego było mało Miłosz mi dziś spadł z łóżka… Ehhh wczoraj jak zasnął tak pierwsza pobudka o 21, druga o 00, no i jak trzeci raz się obudził chyba koło 3.. to karmiłam i usnęłam! No a on leżał na brzegu :/ pod łóżkiem mamy kilka cm paneli potem dywan.. całe szczęście upadek zamortyzował pies! Leżał jak zwykle rozciągnięty pod łóżkiem.. Miłosz sturlał się chyba na niego… a z niego na dywan.. bo jak się obudziłam to widziałam jak się przewałkuje właśnie na dywan! Eh ale i tak płakał… wystraszył się mocno 😦 W końcu przy cycu się uspokoił,.

5 thoughts on “Pech

  1. Tak wczoraj myslałam, że jednak te kaski dla dzieci to dorba sprawa…P. mowil, z e widział wczoraj dziewczynke w Manu na rolkach, miala wszedzie ochraniacze – głowa, kolana, łokcie, nawet nadgarstki, całe dłonie w ochraniaczach 🙂 szła jak taki robocik 🙂
    Dobrze, że Borys czatował hihih… hmm mi tez tak Mil;enka spadła… raz w stołowym.. wiesz i nie obudziła sie 😛

    1. Heh gdyby to pierwsze dziecko może i bym myślała… ale teraz to chyba przeczekamy jeszcze trochę i barierka nie będzie potrzebna… Mam nadzieje że już nie zdarzy się taki upadek 😦

Skomentuj

