Zaległości

Wiem , wiem mało mnie tutaj.. ale musicie mi wybaczyć.. mam małe zaległości w blogu, w domu, w ogóle ostatnio czuje się jakaś rozbita i na nic nie ma czasu i sił… Ciągle nie jestem całkowicie zdrowa, Ala od nowa ma katar.. .Masakra.. Dziś zgubiłam klucze , potłukłam talerz z serwisu i popsułam kuchenkę.. pechowy dzień ????Ehh Wrrr

Jedyne co dobre z ostatnich dni to to że Miłoszek robi parę kroczków, sam raczkując i siada 😀

Noce ostatnio ciężkie kilka pobudek.. zęby dają czasu 😦 Miłosz z krzykiem się budzi, dziś dałam czopek bo już nie wyrabiam 😦

One thought on “Zaległości

Skomentuj

