Boże daj mi siłę…

Po dzisiejszym dniu jestem mega wykończona.. głowa mi pęka.. wszystko we mnie chodzi.. jeszcze na koniec Miłosz zatarł sobie oko maścią Pulmex Baby ;( Darł się jak głupi… nie chciał cyca nic.. masakra.. w końcu zasnął na rękach prawie że.. JEZU jak tak dalej będzie to ja nie wiem.. jeszcze kaszle teraz, Dziś dzwoniłam do Pulmonologa prywatnie bo znalazłam, niby dobry ale nie odbierali… Hm w poniedziałek spróbuje.. a jutro żeby nie zwariować jadę do centrum.. SAMA pójdę chyba do kina, poszwendam się po sklepach.. zjem coś na mieście.. trudno mąż musi sobie poradzić.. o ja inaczej zeświruje.

4 thoughts on “Boże daj mi siłę…

Skomentuj

