Relacja weekend (bez dzieci?) i poniedziałek.

W sobotę się odchamiłam! A co… pojechałam sobie do kina! Sama a cóż tam, sama w kinie nie byłam 😉 Choć godzinę wybrałam nieludzką 11 ;P Czy ktoś o 11 rano w sobotę chodzi do kina..?? a no chodzi… chodzą małżeństwa około 40? pary około 50 ? Hehe i ja się skusiłam.. poszłam sobie na Obławę… Polecam polski dramat historyczny, dobry polecam.. ostatnio przez film trochę się historią emocjonuje. hehe może odkąd obejrzałam polski film Łódzkie Getto :> Mieszkam prawie że za murem….  A więc jak napisałam poszłam na 11.. wróciłam już o 14.. bo jak wyszłam z kina, poszłam do centrum handlowego, ale na łażenie po sklepach nie było czasu, zadzwoniłam do męża jak sobie radzi i niby wszystko ok.. ale jest jedno Ale/// Miłosz nie umie usnąć bez cyca ;/ Marudzi wierci się, ale nie uśnie… Płacze nie z głodu.. bo mąż mu dał jabłuszko, zupkę z manną.. (pięknie wszystko zjadł).. ale właśnie ten cyc do uśpienia jest niezbędny.. no i matka czyli ja trochę jak na smyczy.. Musiałam wracać.. Bo godzina już spania.. a dziecko nie może zasnąć. W kinie miło , przyjemnie odpoczęłam.. obejżałam dobry film, zjadłam popcorn.. ale jak wyszłam to już myślałam co tam u mojej rodzinki.. i serce mi się ściskało jak widziałam w C H rodziny z dziećmi i wiedziałam że moja trójka „dzieci” siedzi w domu.. ale niestety nie mogli jechać ze względu na chorobę Miłosza….

A no właśnie.. Miłosz w niedziele wieczorem wybrał ostatnią dawkę antybiotyku i co? i Dupa po 14 dniach brania świństwa żadnej poprawy.. .katar mega, zalewa oskrzela, nos , uszy, kaszel dusi… Do tego nocka z niedzieli na poniedziałek nie fajna.. Młody budził się kilka razy z płaczem, z czego nie mógł usnąć od razu i skutkiem tego w nocy od 00 do 1 40 nie spaliśmy.. trzeba było nosić , tulić… i w końcu po przeciwbólowym Nurofenie zasypiał… W poniedziałek pojechałam z nim do przychodni niby na kontrole po leczeniu ale ja raczej z ciągłością choroby.. i lekarka jak usłyszała że nadal kaszle, z nosa leci.. dała skierowanie do Szpitala… Rozłożyła ręce :/ Ehh pojechaliśmy, ja całą w strachu że jak to na oddział z małym??? Ale mąż uspokajał że na pewno go nie zatrzymają, po robią badania i wypiszą z receptą do domu.. i tak się stało całe szczęście… Zrobili krew i obejrzał go laryngolog.. Bo po tej nocy to miałam wrażenie że bolą go uszy… Pediatra stwierdził w badaniu osłuchowym świsty w oskrzelach, a więc zapalenie oskrzeli, we krwi podwyższone CPR, a laryngolog na szczęście nie potwierdził moich obaw.. (dobre i to). Leczenie: Zmiana antybiotyku na Klacid, plus inhalacje z soli fizjologicznej, syrop wykrztuśny, Nurofen i Nasivin Soft do noska…. Siedzieliśmy tam od 16 do 18 30.. ale to i tak sukces.. bo po mnie wchodziła na diagnozę babka z córką co przyjechała na Izbę o 13!

Alicja na szczęście zdrowa chodzi od poniedziałku do przedszkola.. ale jak ją prowadzam to słyszę co drugie dziecko albo kaszle, albo mama wyciera nosa.. więc jak długo będzie zdrowa nie wiem… daję jej na zaś tran, Rutinacea, Imunotrofine i takie misie żelki z witaminą C…. Hmmm Dziś pogoda pod psem.. wieje i leje.. nie wiem jak ją odbiorę.. myślę czy nie poprosić sąsiadki aby nie została z Miłoszem te 15 minut jak ja wyskoczę po Alę… ale ja tak się nie lubię prosić!

 

Ps: Dziewczynki Kochane! Dziękuje że tu zaglądacie… cieszę się że ktoś tu zagląda i czyta moje wypociny.. .może piszę rzadko , albo mało.. ale uwierzcie czasem brak czasu i siły…

3 thoughts on “Relacja weekend (bez dzieci?) i poniedziałek.

  1. o fajnie z tym kinem, nie wiedziałam… ja chyab tez tak pojde, choc P. szybciej powie, ze zostawi M. tesciom i pojdziemy.. bo nie bylismy odkad M. sie urodziła!! haha kurna prawie 2 lata 🙂

Skomentuj

