NHN – w wydaniu 10 miesięczniaka

Zainteresowana stronką na temat Naturalnej Higieny Niemowląt    oraz za namową koleżanek i znajomych.. no i doświadczenia własnego (jako że mam w domu 3 – latkę całkowicie odpieluchowaną – poza nocami wrr) postanowiłam Miłoszka wysadzać na nocnik.. Wysadzam krótko bo hmm od 6 dni ? I co? a no są efekty! Zauważyłam że młody robi kupkę często po spanku… a na nocniczku mu to sprawnie idzie.. czasem złapie się wraz z kupką siku.. a dziś samo siku po obiedzie! a więc można ? Można! A jaki komfort w wycieraniu takiej pupy hehe.. zobaczymy jak dalej nam będzie szło.. ale cieszę się że młody się nie buntuje.. grzecznie siedzi i robi co potrzeba… nie wiem czy on załapał o co biega? Czy to wygoda dla niego tak nie robić pod siebie.. ale widać chłopak mądry i wiec co robić ;’>

2 thoughts on “NHN – w wydaniu 10 miesięczniaka

    1. No dziś dwa razy kupka i dwa razy siku.. po powrocie ze spacerku posadziłam i się wysikał.. tak samo robiła moja Ala nie chciała siadać gołą pupą.. i odpuściłam na jakiś czas .. ale ona była już starsza, miała jakieś 1,5 roku.

Skomentuj

