Piątek

Taki obrazek o to nastraja mnie dziś…

Czyli wszystko po staremu. Starsza odprowadzona przed 8 do przedszkola.. mąż wyszedł do pracy po 8 parę minut z kwaśną miną bo na odchodne wręczyłam mu worek śmieci.. czy to dziwne że jak idzie na parking to śmietnik ma po drodze??? I nie może tego wyrzucić.. ale oczywiście nie ta sama gadka.. bo będę później w robocie… a ja mam gnić drugi dzień w domu z pełnym koszem :/ Ok.. w końcu wziął a ja nie miałam siły na kłótnie… i tak zostałam z młodym sama.. a no i psem 😛

Miłoszek pięknie się załatwia na nocniczek.. rano po wstaniu siku i kupka, teraz po drzemce to samo.. no może mniejsza kupka… ale podstawowa zasada jest drogie mamy jeżeli uczycie młodego dzieciaka uczyć siadać na nocnik…. hmm nigdy nie zostawiajcie dzieciaka samego ;PPP Hmmm podobnie jak w krzesełku do karmienia… nigdy nie wiadomo co młodemu wpadnie do głowy.. otóż ja dziś ten błąd zrobiłam i poleciałam szybko do kuchni wyłączyć wodę i zalać kawkę.. a tu słyszę.. młody krzyczy.. lecę patrzę młody już stoi przy sofie.. a  nocniczek do góry dnem.. zawartość półpłynna oczywiście na dywanie 🙂 a więc mam nauczkę i już tak robić nie będę. OBIECUJE 😛

Teraz chwilkę mam dla mnie czyli przy kawusi.. ale robota też czeka.. boże jak ja nie lubię… pranie od tygodnia wisi na suszarce.. nie ma go kto złożyć i schować, ewentualnie dla chętnych wyprasować.. no bo przecież tylko ja wiem jak to się robi w tym domu? Hello? Hmmm nie mówię o tym że kosz już pełny i przydałoby się uruchomić pralkę już przynajmniej ze dwa razy… Ok, ok.. może się i dziś zmobilizuje… ale mobilizacja żadna… a czemu a no temu.. że mąż dziś po pracy ma wychodne.. leci na piwo, czy gdzieś tam do kumpla, pograć na konsoli.. .a więc… nie chce mi się nic.. wiedząc że będzie później… Hmm Kawka!

Obiad mam przynajmniej z głowy. ugotuje ryżu do mięsa w sosie z wczoraj, surówka jest.. więc z głowy.. Młodemu rozmrażam zamrożoną moją zupkę….. Ala zje w przedszkolu.. ta to ma dobrze.. podadzą , nakarmią i jeszcze dają nagrodę jak zje.

Skomentuj

