Dziś wtorek 13!

Wczoraj byłam na kontroli z Miłoszem.. Antybiotyk ma wybrać do końca czyli gdzieś myślę do czwartku starczy… Hm ogólnie jest dobrze, kataru nie widać, nie kaszle od .. piątku? Więc zdrowieje? Hm Ala też zdrowa.. tzn przynajmniej wczoraj była.. w nocy nad ranem zaczęła kaszleć suchym kaszlem.. nie wiem skąd.. ale jak się obudziła, już kaszlu brak… Zaprowadziłam do przedszkola i co ? na dzień dobry chłopiec w szatni tak „ładnie” zakaszlał że mi się ciepło zrobiło…

Dziś idę na 14 z Miłoszem do logopedy.. kontrolnie.. zapisałam bo jak był mniejszy wysuwał dolną wargę przed górną.. teraz czasami jak się uśmiecha to też krzywi wargi.. tak dolną przesuwa na jedną stronę.. ciekawe co powie…

A to mój Aniołeczek dziś rano… na toalecie 😉

I Alicja.. wczoraj na spacerku 😉

6 thoughts on “Dziś wtorek 13!

  1. No dzięki.. a dziś wpadka się zdarzyła.. mama za długo przetrzymała po zupie Miłoszka na krzesełku do karmienia i kupa w pieluszce.. już wiem teraz czemu ostatnio tak długo były chusteczki mokre.. heh wytrzeć taki tyłek.. poszło 5-6 chusteczek.. jak kupa w nocniku idzie 1 😉

    1. Najgorsze że ten chłopiec (z sąsiedztwa) 3 lata siedział w domu z babcią.. a teraz ta babcia go przyprowadza i często odbiera.. hmm jakby nie mogła go zostawić w domu skoro tak kaszle ?? Ja dziś zignorowałam ten kaszel ale jutro to chyba jej wspomnę słówko.. że może lepiej to lekarza się przejść..

  2. Ja tez nigdy nie wiem co powiedizec, jak widze kaszlące dzieci… wnerwiam się strasznie, bo M. zaraz kataru dostaje 😛 :/ ale są ludzie co potrafią komus powiedziec, takim lepiej w zyciu :))
    M
    ilosz super na tym nocniku :))

Skomentuj

