Dziękuje Bogu

Dziękuje Bogu za to, że moje dzieci są zdrowe.
Dziś byłam z Miłoszem w Fundacji kolorowy świat u logopedy. Jeździmy tam raz w tygodniu na ćwiczenia w związku z tym napięciem Miłosza. Jest tam też przedszkole dla dzieci z różnymi dysfunkcjami… hm dziwnie brzmi..niepełnosprawnymi. I naprawdę dziękuję Bogu za moje dzieci.. człowiek codzienne przejmuje sie pierdołami, a tak naprawdę nie wie jak ma dobrze. A tak wiele dzieci jest naprawdę ciężko chorych. Jednocześnie podziwiałam rodziców tych dzieci. Za ich poświęcenie wielki szacun.. Ale co sie dziwić kochają swoje dzieci to co innego mają zrobić tylko to życie takie ciężkie.

4 thoughts on “Dziękuje Bogu

      1. ok, dzieki za odpowiedz, ja bylam wczoraj z mlodsza na bilansie 2 latka, za tydzien ide ze starsza na spozniony bilans 4 latka i wstepnie rozmawialam o skierowaniu do logopedy, no a pediatra powiedziala, ze wypisze od razu roczne zlecenie… napisalas, ze jezdzicie tam raz w tygodniu, stad myslalam, ze byliscie moze wiecej razy 😉

Skomentuj

