Święta , święta i po świętach… ufff

1293271175_by_arturoo999_600

Te święta z założenia rodzinne były inne.. hmm a to za sprawą mamy , która jest w sanatorium. A więc jako że tata sam.. pojechaliśmy do niego już w czwartek i tam organizowaliśmy święta… Roboty masę, zakupy, gotowanie, szykowanie…  uff udało się .. ale robota mnie osłabiła.. wczoraj jak wrócilśmy to leżałam i nic mi się nie chciało robić.. torby z jedzeniem rozpakował mąż, z ubraniami ja dopiero dziś. Wigilia tradycyjnka, karp z rybą po grecku, barszczyk z pierogami, kompot z suszu, sałatka jarzynowa, ciasta .. Ale w wigilie miałam mega starcie z mężem.. kłótnia na całego i stąd do dziś nie chce mi się z nim gadać.. niby pogodziliśmy się na to dzielenie opłatkiem… ale jakiś uraz jest… Dzieci wróciły z katarem i kaszlem.. dziś byłam u pediatry i na szczęście nic poważnego jedynie jakiś wirus :/

W Wigilie mąż przebrał się za Mikołaja.. Ala najpierw się wystraszyła, potem śpiewała piosenki, a na koniec jak Mikołaj poszedł i wrócił tata (niby od drugiej babci) to pytała się go czemu jest Mikołajem ;PP

W pierwsze święto wyprawiłam roczek Miłoszka.. Było 8 osób dorosłych i 4 dzieci.. Impreza się udała 🙂 Brakowało jedynie na niej mamy, mojego brata z żoną i córką i męża siostry z córeczką.

Fotki 🙂

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

3 thoughts on “Święta , święta i po świętach… ufff

  1. Nie napisałam Miłoszek złapał w pierwszej chwili szczotkę do włosów i małym paluszkiem drugiej rączki kasę ;)) a na koniec mu się różaniec spodobał ;PP

Skomentuj

