Walka z chorobami

Ehhhh Ala siedzi 4 tygodnie już w domu…. najpierw tydzień z katarem i kaszlem.. w końcu doprawiła się tak że było zapalenie płuc.. Miłosz to samo :/ 12 dni brania antybiotyków… w końcu jak wsio się skończyło to pojechałam do rodziców.. odsapnąć , odpocząć i Co? a no MIłosz znowu złapał jakiegoś wirusa – trzydniówka.. trzy dni walczyliśmy z gorączką , innych objawów brak. W środę przeszło jak ręką odjął.. i w piątek wysypka ;p Teraz Ala powróci do przedszkola.. jak długo będzie zdrowa bez kataru ??? Matko ja już mam dość tych chorób … czemu te dzieci tak dużo muszę się wychorować? Chyba nie było miesiąca żeby oboje byli zdrowi…  ale ten luty był najgorszy… hmmm dobrze że siedzę teraz na wychowawczym to nie ma bólu takiego .. ale co będzie jak wrócę do roboty? Plan że od września zaczynam pracę.. Ala w przedszkolu, Miłosz w żłobku…. co to będzie, co to będzie ???

3 thoughts on “Walka z chorobami

  1. Anna ja nie wiem jak to będzie ale chyba musimy poszukać jakiejś niani na wypadek chorób dzieci.. bo ja rodziny nie mam pod ręką.. a na L4 nie możemy chodzić non stop bo nas zlinczują i wywalą z roboty :((

Skomentuj

