Słoneczny wtorek

Wczoraj spacerek dzieciom posłużył :>>> Miłosz chodził po mieszkaniu i o 17 się przykładał na drzemkę, ale oczywiście przy Alicji nie mógł usnąć.. w końcu w momencie jak miał jeść kolacje zasnął w krzesełku do karmienia ;)) Nie było to pierwszy raz bo już mu się to zdarzało… ale wczoraj mieliśmy z niego ubaw.. wsadziłam go w krzesełko i zaczęłam robić mu kaszkę.. odwracam się a ten z głową na blacie.. Hehe dotlenił się i mu posłużyło.. przebrałam go w piżamkę, zmieniłam pieluchę i tak zasnął 18 45… ;P Dziś od 6 30 na nogach ale trudno :]

Dziś też pogoda piękna ma być podobno nawet do 10 C.. wyjdziemy na spacer, ale chyba po obiedzie.. dziś muszę ugotować rosół.. a na drugie zrobię kopytka, bo zostały mi ziemniaki po weekendzie.. a Ala lubi 🙂

Rano poleciałam do przedszkola zapłacić za marzec i do sklepu. Ala cały luty praktycznie nie chodziła.. chyba 3 ostanie dni… zapłaciłam 68 zł :]  Jakiś plus jak nie chodzi bo opłaty niższe.. ale cóż.. dziś mąż idzie po receptę na szczepionkę na ospę.. I w przyszłym tygodniu ją zaszczepię..

2 thoughts on “Słoneczny wtorek

  1. „Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie.”

    – Paulo Coelho

Skomentuj

